מחול החרבות

לא. לא מדובר ביצירה הידועה של חאצ'טוריאן (המערכה האחרונה מתוך הבלט 'גאינה')…מדובר על ספר חדש של הד"ר אריאל קרפ – הראשון מתוך סדרה של ספרים שעומדים להיות רבי מכר.

אני אגלה, למי שלא יודע, שאני מגיע מעולם הפנטזיה, אמנם כשהייתי צעיר יותר, אך מגיל התיכון כבר שיחקתי 'מבוכים ודרקונים' ושאר משחקי תפקידים – באופן כמעט קבוע.
מן הסתם גם קראתי ספרים בסגנון, וסגנון הפנטזיה מוכר לי עוד מימי 'רומח הדרקון' (Dragon Lance) עם הדמויות המיתולוגיות…

התחלתי לקרוא את הספר והאמת, מהעמודים הראשונים די התבאסתי… רק מחול החרבותפוליטיקה… אבל מהר מאד הפוליטיקה והתככים התחברו לי לסדרה 'בית הקלפים' ונהניתי מהקריאה – האם המלך מת ממחלת מין או שמישהו חיסל אותו? ומי ניסה להתנקש במלך המיועד?
בחלק השני כבר התחיל להיות יותר "מעניין" – קרבות סכינים וחרבות, איברים קטועים ודם שנשפך – פה הרגשתי בבית – חזרה למקורות.
לא לבעלי קיבה חלשה…
מי היא אותה כת מסתורית שהכהן הגדול נועץ במנהיגה באישון לילה? כיצד מגיב המלך עברון על הרג בנו? מי הם אותם שודדי ים ואיך הם קשורים לעיר הנמל? מי העבד שנהיה למלך ? מה הקשר בין ארסוס ללהב הכלב ? מדוע ביקש לין להתנקש באביו המלך ?
שאלות רבות עולות בעת קריאת הספר ושאלות רבות נוספות עולות בעת סיום הקריאה.
אני מחכה כבר לספר הבא…

To Make a long story short ובלי יותר מדי ספוילרים – יש כאן ארבעה סיפורים במקביל, ששלושה מביניהם מתחברים אחד עם השני והרביעי יתחבר בכרכים הבאים – כך נראה לי בכל אופן – הם מדברים על הלוחם הגדול שמשתלט על כפרים, שבטים וערים "שם רחוק"… ויותר מזה אני לא אגיד

המעבר בין הסיפורים הוא טבעי וזורם וגם בן של חברים שהגיע לארוחת ערב (בן 17 חובב פנטזיה) נדלק ולא עזב את הספר כל הערב – הצלחה בטוחה.

8 מחשבות על “מחול החרבות

  1. I'm excited to discover this great site. I need to to thank you for your time due to this wonderful read!! I definitely loved every little bit of it and i also have you saved as a favorite to check out new information on your web site.

    אהבתי

כתיבת תגובה