בייביסיטר

מי מאיתנו, בעלי הזאטוטים, אני מתכוון, לא מכיר את ההרגשה של "ללכת לישון עם ולקום בבוקר בלי" – חיתול הכוונה (או יותר נכון – חיתול חד פעמי).

מאחר והילדים שלי כבר גדולים קצת לחיתולים (תודה לאל), הרמתי טלפון לאחותי הקטנה, שחובקת בן שני – בן חצי שנה, ואמרתי לה – יש לי חבילה של כל מיני חיתולים מכל מיני חברות בדרך אליך – אני רוצה שתבדקי ותגידי לי מי מהם הכי טוב. "אין בעיה" היא ענתה לי, "נראה מי יעבור את 'מבחן הלילה'".

לשאלתי הבאה "באילו חיתולים את משתמשת", ענתה – "חיתולים של בייביסיטר".

עכשיו אתם שואלים – למה זה חשוב ?
אני אענה לכם – חברת 'ניופארם' – הבעלים של מפעל 'בייביסיטר' – יוצאת במבצע –
כדי להוכיח להורים שהחיתולים שלהם עוברים את 'מבחן הלילה', הם שולחים חבילה של חיתולים חד פעמיים (מה שקרוי בטעות בעגה 'טיטולים') ואומרים לכם, ההורים – תהיו אתם השופטים!
תנסו את החיתולים של החברות המובילות בשוק ותשוו אל מול החיתול של בייביסיטר ותחליטו איזה חיתול עדיף.

אז קודם כל – כדי להוכיח לכם שאחותי לא שיקרה לי, ואני לא "עבדתי עליכם"…
הנה תמונה של איתי הקטן (בן חצי שנה), כשהוא מחותל בבייביסיטר
בייביסיטר babysitter

מעבר לכך, אני מצרף קישור (לינק) לאתר של הקמפיין, ודרכו תוכלו להזמין לעצמכם (ולתינוק כמובן) מארז של חיתולים. אז הקישור לאתר נמצא כאן.
אני אשמח לקבל תשובות בסקר המצורף:

תמונה של המארז
מארז חיתולי בייביסיטר

יש גם סרטון קצר על הורים (אמהות במקרה זה), שקיבלו את החיתול, מול החיתול שהן משתמשות בד"כ… הקישור לסרטון נמצא כאן.

וקצת חומר רקע :
'בייביסיטר פרפורמנס' פותח בקו ייצור חדשני ובטכנולוגית Dry Tech המתקדמת בעולם המאפשרת ביצועיים טובים יותר גם בספיגת הנוזלים וגם במהירות הספיגה . הטכנולוגיה המאופיינת ב"מאיץ ספיגה", הנועד לספוג במהירות את הנוזלים ולכלוא אותם עמוק בתוך החיתול כוללת שכבת חלחול דינאמית, לספיגה מהירה ומגע יבש עם עור התינוק, שכבת ספיגה פנימית, המפזרת את הנוזל באופן שווה בכל חלקי החיתול וטכנולוגיית SAP- כדוריות הלוכדות את הנוזל והופכו אותו לג'ל לספיגה מרבית. בתהליך הייצור ניתן דגש מיוחד להתאמה מושלמת של החיתול לגוף התינוק, ולכן  "בייביסיטר פרפורמנס" אלסטיים יותר ועשויים מחומרי גלם רכים במיוחד המעניקים לתינוק נוחות מקסימאלית בכל שעות היממה.

את חיתולי 'בייביסיטר פרפורמנס'. ניתן להשיג ברשתות: ניופארם, שופרסל, רמי לוי, חצי חינם, יינות ביתן ועוד. זמין במידות NB – 6.

 

להשאיר תגובה

