על אפליה מגדרית או טיפול פנים ?

"הזמנה ליום פינוק בחברת הקוסמטיקה הבינלאומית desheli בראשון לציון" זאת היתה כותרת המייל שקיבלתי לפני זמן לא רב מאחת מנשות היח"צ שאני בקשר עימן. נשמע מגניב, עד שהמשכתי לקרוא את המייל :

"היי,

הנך מוזמנת לטיפול פנים מקצועי כולל אבחון ממוקד- מתנה , בחברת הקוסמטיקה הבינלאומית Desheli

לקראת יום המשפחה הנך מוזמנת להגיע עם אמא/אחות/חברה

בברכה…

הזמנה זוגית ליום פינוק!"

רגע, רגע, רגע… מה פתאום "הנך מוזמנת…" בתור גבר, אני לא מעוניין לשמור על עור הפנים ?!
"אפליה מגדרית" זעקו כל איבריי ואכן, טלפון אחד ליחצ"נית והיא הכתה על חטא והודתה על טעות הכתיב ומיד גם קבענו תור לטיפול.

*

אבל לא על זה רציתי לספר לכם (וגם לכן).

רציתי לספר שכל כך נהניתי מהטיפול, שאני רק מחכה שהם יפתחו קצת יותר קרוב למקום מגוריי, כדי שאוכל ללכת לשם אחת לחודש!

רציתי לספר לכם שיש להם ערכה לגברים (?!)

רציתי לספר לכם על החוויה שעברתי שם, ונתחיל עם הכניסה…

צילום: יח"צ

צילום: יח"צ

נכנסתי ללובי מואר וגבוה, צבוע בגוונים בהירים בבניין UMI בראשון לציון ושם פגשה אותי מאיה. היא הסבירה לי בגדול על המקום, על הרקע של LOGO ובכלל, מאין הם באו ומה הציפיות. רגע… אני יודע שאתם מתים לראות אותי עם כל המסיכות והתכשירים על הפנים, אבל זה יצטרך להתעכב ממש כמה דקות…

LOGOנוסדה ברוסיה ויש לה (רק ברוסיה) 150 סניפים. ברחבי העולם, פרט לישראל ישנם סניפים גם בהונג-קונג, ניו-יורק, קנדה ואיטליה. ועוד היד נטויה.

את הבסיס ברוסיה הקימו שני חברים ישראלים והם שוקדים (עם צוות מומחים) כל הזמן על שיפור המוצר ואיכותו.
אז אילו מוצרים יש, אתם בטח רוצים לדעת… אז LOGOמתמחים במוצרים טבעיים, היפו-אלרגניים המשקמים את העור, Anti-Aging וטיפוליים – עור הקרקפת, עור הפנים ועור הגוף.

המוצרים מיוצרים מתאי גזע מן הצומח… ובגלל מרכיבי הטבעיות שלהם, הם חסרי ריח כמעט לחלוטין. הם מכילים מעל 150 סוגי צמחים שונים.

לאן נמשיך מכאן ? נחזור לארץ, יותר נכון – בנין UMI בראשון לציון-

הסניף בישראל קיים מעט יותר משנה וכבר התחיל לצבור לא מעט לקוחות קבועות, כאשר הכל ללא פרסום – מפה לאוזן.

רוב הלקוחות הן אמנם נשים מגיל 35 ומעלה, אבל חבר'ה – הקוסמטיקה היא כבר מזמן לא נחלתן הבלעדית של הנשים! גם בחברת LOGO השכילו להפנים את זה ועכשיו מתחילים לכוון גם לכיוונם של הגברים שרוצים לשמור על עור צעיר, מטופח והכי חשוב – בריא.

*

שנתחיל בטיפול ?

דבר ראשון עוברים בדיקת עור אצל קוסמטיקאית. לא לדאוג, זה לא כואב. הקוסמטיקאית "מצלמת" את העור במספר מקומות והמחשב מנתח את התצלומים.

כאחד, שאמנם מתקלח יום-יום, אבל לא ממש שומר על העור, התוצאות היו לא ממש מפתיעות… העמודה הכחולה מסמלת "מה שצריך להיות" והעמודה הירוקה מסמלת מה שבפועל קורה לי בפנים… כפי שניתן לראות – הלחות והגמישות של העור שלי "לא משהו" ובחלק התחתון – הקמטים (קמטוטים) והכתמים פי כמה וכמה מהנורמל לסוג העור שלי.

פענוח ממוחשב לעור הפנים שלי

פענוח ממוחשב לעור הפנים שלי

בנימה פסימית זו הגעתי למטפלת שלי – והיא השכיבה אותי על המיטה והתחילה לעסות לי את הפנים ולנקות אותם.

לאחר הניקוי היא מרחה לי את המסיכה (כן, עכשיו הגיע הרגע שלו ציפיתם…)

2015-01-29 14.46.102015-01-29 14.45.472015-01-29 15.22.47

המכונה "המחשמלת" הזאת שבגירה (זה שמה של המטפלת) מחזיקה ביד, מבצעת שלוש פעולות – יש לה צד אחד שעושה עיסוי רך לעור הפנים, וצד שני עם אור כחול ואור אדום. מטרת האור הכחול הוא לפתוח את הנקבוביות הסתומות (שחורים וכאלה ?) ומטרת האור האדום להכניס לנקבוביות הפתוחות את החומרים המזינים שהעור שלנו מרוח בהם עכשיו, ולכווץ את הנקבוביות חזרה.

הטיפול הזה בעצם מחליף את אותן "לחיצות" לא סימפטיות שאנחנו מקבלים בטיפולים אצל קוסמטיקאית  old school.

כל הטיפול עצמו ארך כשעה ואני נהניתי ממנו לכל אורך הדרך (אולי חוץ מהזעזוע שנגרם לי כשראיתי בצורה גראפית את מצב העור שלי).

*

אז כמו שאמרתי בהתחלה – לנסוע פעם בחודש לראשון נראה לי קצת ארוך, אבל אל דאגה – יש בתכנון הקמה של איזה סניף או שניים בשנים הקרובות (אני מנוע מלספר פרטים נוספים…), מה שיגרום לי לקחת את עצמי ולהתרגע בידיים אמונות של מטפלת שתעשה לעור שלי רק טוב.

בסניף בראשון יש כרגע 18 חדרי טיפול ובקומה מעל נבנים חדרי טיפול נוספים, ממש "as we speak". כל המטפלות עוברות הדרכה פעמיים ביום, הן מגיעות בלבוש מוקפד ומציגות את LOGOישראל על הצד הטוב ביותר, כשהן משתמשות בחומרים הטובים ביותר ובכלים הטובים ביותר.

*

רק כדי לסבר את האוזן, כל מוצרי החברה נבדקו מחקרית במעבדת 'מכון א.ל הרמן' באשדוד ולא נוסו על בעלי חיים. כמו כן מוצרי החברה נמכרים ביותר מ- 300 סניפים בעולם המתפרסים על פני למעלה מ- 17 מדינות.
הסניף בראשון לציון משתרע על פני למעלה מ-400 מטר ובו למעלה מ- 18 חדרי טיפולים

*

רחוב משה לוי 11, בית UMI, ראשל"צ. חניה במקום.
טלפון 073-7696000דף פייסבוק (ותגידו שאיל שלח אתכם/ן)

מחשבה אחת על “על אפליה מגדרית או טיפול פנים ?

להשאיר תגובה

