שנה טובה עם יס פלאנט ופוקורן

נכון. אני בדרך כלל לא עושה את זה, אבל זה חמוד ומדליק.

יס פלאנט יצאו במבצע – שלח ברכת שנה טובה ותן לנמען גם פופקורן מתנה.

אז אני, מה 'כפת לי – שלחתי לבני משפחה וחברים.

יס פלאנט

יש ברכות מוכנות וישנה אפשרות גם להכין ברכות משלכם (השתמשתי בשתי האופציות).

עכשיו מגיע הטריק – איך אני יודע שהברכות באמת הגיעו והאנשים שקבלו אותן יכולים גם לקבל פופקורן ?
ברור… שלחתי ברכה גם לעצמי. תוך שניות הופעתי לעצמי במייל, ואחרי שלחצתי על 'קבל פופקורן' והקשתי את מספר הטלפון שלי, קיבלתי מספר קופון.

שורה תחתונה – עוד דרך נחמדה להראות למישהו שאכפת לך ממנו.

וכמעט שכחתי… איך מגיעים לשם – דרך דף הפייסבוק (הכנתי לכם קיצור) – הנה, לחצו פה.

אז שתהיה לכולם שנה טובה ומתוקה, שנה קלה יותר מהשנה הקודמת, ללא מלחמות, ללא מבצעים והכי חשוב – ללא הרוגים ופצועים.

שתהיה שנת שלום עם המון אושר.

אוהב אתכם – איל.

להשאיר תגובה

