חמסה חמסה חמסה וגם 12

 

אני לא מן הלועסים.

יש כאלה שלועסים טבק, כאלה שלועסים גת וכאלה שלועסים מסטיק.

האמת – מעולם לא הבנתי את הצורך הזה הגירוי בלוטות הטעם והקיבה בלעיסה של מסטיק. זה לא אומר שמדי פעם לא "חטאתי" בלעיסת מסטיק פה ושם… אבל בעיקר להרגשת רעננות בפה ושינוי טעם (וריח).

את הפרסומות של מסטיק 5 בטלוויזיה ראיתי תמיד כמוגזמות Stimulate your senses… לא נראה לי משהו, אבל מאידך גיסא, גם מעולם לא טעמתי מסטיק five, כך שלא יכולתי ממש להביע דעה ניטרלית…מסטיק five

קיבלתי לטעימה את הסדרה החדשה של מסטיק five את ה- GLARE בטעם חדש של פרי האסאי הברזילאי בשילוב אוכמניות ורימון. אמרתי לעצמי "מה כבר אפשר לחדש לי במסטיק שלא היה קודם?

אז זהו ש… וואלה – זה פוצץ לי את הפה. כל בלוטות הטעם השתתפו בחגיגת הטעם המיוחד. האוכמניות הן בהחלט טעם דומיננטי במסטיק, אבל מרגישים עוד טעמים ברקע (כנראה של האסאי – שאני לא מכיר). אני קיבלתי את החבילה הגדולה של 12 המסטיקים ונדב (בן 6) שהשתתף יחד איתי כשפן נסיונות אהב מאד וכששאלתי אותו אם המסטיק טעים העיניים שלו ברקו מאושר.

המסטיק מגיע בשתי אריזות – הגדולה של 12 יחידות והקטנה של 5 יחידות (חמסה חמסה)…

הטעם החדש מצטרף לטעמים הקיימים כבר בשוק מנטה, מנטה עדינה, פירות טרופיים, תות, פטל, אגס ליים ואבטיח, שכולם כמובן, ללא סוכר… אסור לשכוח.

בשורה התחתונה – אהבתי.

האם אני אוציא 2.5 ₪ לאריזה של 5 או 6.90 ₪ לאריזה של 12 ? בהחלט יש מצב שאני אסתובב עם אחת מהן התיק, שוב – בעיקר כדי להעביר טעמים בלתי רצויים מהפה.

 

להשאיר תגובה

