פמפרס אקסטרה דריי אקטיב ועוד כמה תארים…

*

השמות והתארים לא עושים ממש רושם על הורים שמחפשים חיתול טוב שישאיר את הבייבי שלהם יבש.

רגע… נתחיל מההתחלה.

הציעו לי להשתתף בבדיקה של חיתולים חד פעמיים של פמפרס. הילדים שלי כבר קצת גדולים מדי בשביל חיתולים, אבל אחותי חוגגת שנה לבנה והיא יכולה לתת לי אבחנה ניטרלית בעקבות נסיונות עם לא מעט חיתולים מחברות שונות.

פמפרס דריי אקטיב

פמפרס דריי אקטיב

*

לאחר ניסיון של שבוע וחצי, האבחנה חד משמעית – הפמפרס דריי אקטיב הוא החיתול היחיד שמשאיר את הקטנצ'יק יבש בלילה!

אין פה חירטוטים או צ'יקלופים. אין חיתול חד פעמי אחר, מרוב החברות, שמשאיר אותו יבש כל הלילה, פרט לפמפרס דריי אקטיב!

בין השאר החיתול עצמו רך, נוח לשימוש, גמיש, התינוק ממש 'הולך עם ומרגיש בלי' 🙂 ואחותי מאושרת.

 

אבל!! אליה וקוץ בה (אי אפשר שהכל יהיה רק טוב, נכון?) – המחיר מעט גבוה.

מבט מלפנים

עכשיו ההורה צריך לעשות בחירה אם לקנות חבילה של פמפרס דריי אקטיב או לקנות חבילה ועוד קצת של חברה אחרת באותו מחיר.

זה נכון שקיבלתי את החיתולים לסקירה ומצפים ממני להיות מעט "משוחד", אבל למען האמת שלי וההגינות כלפי הקוראים, אני מרגיש מחויבות לכתוב הכל, גם את הטוב וגם את הפחות טוב.

*

זהו, פוסט קצר וממצה לתינוקות קטנים ויבשים. עם חיתול חדש ונעים.

להשאיר תגובה

