אופס לא ראיתי

נתחיל בזה שיש לי עיוורון צבעים קל… בעצם בינוני אם חושבים על זה לעומק.

אתמול, יום חמישי, שיא החום, קפץ הפקק של המזגן.

חום אימים. הרמתי את הפקק והמזגן לא עובד.

(לידע כללי – מזגן 3 פאזות).

פתחתי את ארון החשמל וראיתי את הרכיב הבא :

מבחינתי, מה שאני רואה בתמונה (או על הרכיב), L1 מופיע באדום ו- L2 ו- L3 בירוק או בצהוב (אולי בכתום)…

בכל אופן – L2 ו- L3 באותו צבע ו- L1 באדום.

בהיגיון פשוט, אני עושה 1+1 ועולה על הבעיה של המזגן – פאזה אחת לא עובדת (?!)

טלפון לחברת חשמל (103) ולהפתעתי הם עונים לי די מהר ואף מבטיחים לי טכנאי תוך שעתיים (?)

בינתיים יצאתי לסידורים מחוץ לבית ובאמת תוך שעתיים הגיע טכנאי של חברת חשמל לבדוק מדוע יש לי בבית רק 2 פאזות במקום 3.

(שאפו לחברת חשמל)

הטכנאי מגיע, בודק פה, בודק שם ולא מוצא שום בעייה עם החשמל. 3 פאזות נכנסות לתוך הבית והחשמל בבית תקין ב- 100%.

אני מבולבל…

בערב הגיע טכנאי מזגנים ואני גוללתי בפניו את הסיפור ואף הראיתי לו את הרכיב עם הפאזה "הבלתי תקינה" כביכול.

הטכנאי לא הבין מה אני רוצה ממנו… הרי הרכיב בנוי כמו רמזור – L1 אדום, L2 צהוב ו- L3 ירוק…

אופס…

L2 ו- L3 לא באותו צבע ?

לא ידעתי איפה לקבור את עצמי מרוב בושה…

זה מה שקורה כשחיים עם מגבלה. ולא משנה איזו. צריך להכיר במגבלות ובנושאים מסויימים לבקש עזרת צד שלישי.

כמו שאומרים – "עשיתי את הפאדיחה".

להשאיר תגובה

