קו טלפון

מה בסך הכל רציתי ? קו טלפון… האם זה מוגזם לבקש קו טלפון בשנת 2012 במדינת ישראל ?

אז הסיפור שלנו היום מתחיל לפני 7.5 שנים בערך.

אני וזוגתי שתחיה התחתנו, בשעה טובה, והחלטנו לקנות דירה מקבלן. עד כאן הכל סבבה.

כמה חודשים לפני שהדירה היתה מוכנה (עוד לפני טופס 4), קיבלתי טלפון מנציג של חברת 'בזק', שהציע לי להתחבר לקו הטלפון שלהם… לשאלתי מהיכן הוא השיג את הטלפון הנייד שלי – ואיך הוא יודע שאני מתכונן לעבור לדירה חדשה בפרוייקט הספיציפי הנ"ל – לא היתה לא תשובה והוא התפתל וניסה להתחמק ככל יכולתו.

דחיתי אותו על הסף ולא התחברנו לבזק.

כעבור 7 שנים (הזמן עף כשנהנים), עקב בעיות שכללו מדפסות משולבות וקווים דיגיטלים, החלטנו לבצע Downgrade ולעבור לקווים האנלוגים של בזק (בלית ברירה).

מאחר ויש לנו פעוטון בבית, נכנס לאשתי ג'וק – היא רוצה מרכזייה.

אני אתווכח איתה על זה ? סך הכל 200 שקלים בחודש (?!) איך אומרים – "נו שוין" – שיהיה.

התחברנו למרכזיית IP CENTREX של בזק – מרכזייה וירטואלית שנותנת 5 שלוחות – משהו שממש, אבל ממש לא צריך.

אחרי חודשיים – החלטנו להתנתק מהמרכזייה, כי גילינו שהיא לא ממש מה שסיפרו לנו והיא לא ממש ממלאת אחר ה… "פנטזיות" שחשבנו שנקבל עם המעבר למרכזייה.

דיברנו עם הנציגים של בזק, הגיע טכנאי, ניתק אותנו מהמרכזייה וקיבלנו קו טלפון "זמני" עד שהמחשב יבצע את ההעברה של המספר שלנו מהמרכזיה לקו רגיל.

ה-"זמני" הזה היה אמור להימשך מספר שעות… (הטכנאי סיים את העבודה בשעה 11:30 בבוקר – ומיד הודעתי לנציגה שמטפלת בי שהטכנאי סיים ואני ממתין למספר שלי. היא הבטיחה לבצע את ההעברה במהירות.

ממש הרגשתי שבזק הם לא מה שחשבתי עליהם לפני 5 שנים – הם ממש השתפרו בשירות… אז זהו – שלא !

יום לאחר מכן, בשעה 16:30 – התקשרתי מהעבודה אלי הביתה – וגיליתי להפתעתי שהמספר שלי עדיין לא פעיל… התקשרתי למספר ה- "זמני" ואישתי ענתה לי בבית / עסק.

טלפון ל- 199, מחלקת עסקים… מה קורה ?

הנציגה היתה מאד נחמדה ויצרה קשר עם אישתי – "תנתקי את כל המכשירים מהקיר"… (?!)

שאלה : אם זה היה עסק עם 40 טלפונים – גם אז היא היתה מבקשת לנתק את כל המכשירים ?

ד.א. – כל המכשירים סופקו ע"י בזק.

טלפון נוסף שלי למוקד שירות – הפעם הגעתי לנציג אחר שהודיע לי חגיגית שיש בעיה בקופסא מחוץ לבית, והוא תיאם טכנאי שיגיע בטווח של 72 שעות … הלו – אנחנו עסק. נראה לך שעסק יכול להסתדר בלי טלפון 4 ימים ?!

במהלך השיחה איתו, אני בסלולרי עם אישתי – וגילינו שגם הקו ה- "זמני" נותק לגמרי וכרגע אין קו בכלל. אין צליל חיוג כשמרימים את השפופרת…

ושוב העברה לנציג שירות לקוחות – נציגה הפעם – שממש, אבל ממש, לא ידעה לתת לי תשובות.

ביקשתי שיעבירו אותי לקשרי לקוחות – אולי להם יהיה פיתרון יותר מהיר – אבל היא (כמובן) לא יכולה לעשות את זה.

השיחה נגמרה בצעקה שלי על הנציגה המסכנה, שאם הקו והמספר (שלי) לא חוזרים עד למחרת בבוקר (48 שעות אחרי הניתוק) אני מתנתק מהם ותובע אותם. – וניתקתי את הטלפון בעצבים.

אחרי שעה קלה, כששבה אלי נשימתי, נכנסתי לאתר של בזק ורשמתי בקצרה תלונה על השירות והטיפול שקיבלתי.

בשעה 19:30, אחרי שאישתי אספה אותי מהעבודה ונסענו לנו לפגישה (מתוכננת), התקשרתי לבייבי-סיטר ובקשתי ממנו לבדוק אם יש קו בטלפון – יש קו.

התקשרתי למספר המקורי שלנו- וראו איזה פלא – המספר עובד.

בשעה 19:50 התקשרה אלי נציגה של בזק ושאלה אם הכל בסדר, אמרתי לה שעכשיו הכל בסדר, אבל אני בהחלט מצפה למכתב התנצלות על כל העצבים שנאלצנו לעבור.

היא – "תבדוק את העניין" ותחזור אלי.

בינתיים, 4 ימים אחרי – שום דבר. אבל אני אופטימי – אולי יגיע משהו בדואר … חחח

ובנימה אופטימית זו – שבת שלום ושבוע טוב לכולם. ואל תשכחו לבדוק את חשבונות הטלפון שלכם…

מכירים את שיטת מצליח ?

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

מתחבר ל-%s