שמים שחורים

לפעמים גם בקיץ יש לנו שמים שחורים, מלאי עננים. ואז אנחנו שואלים את עצמינו – "האם הכל היה כדאי בכלל?"

זאת שאלה בלי תשובה של ממש.

האמיצים לוקחים ועושים משהו עם השאלה הזאת ועם החיים.

הפחדנים יותר מחכים בעיניים כלות שהשחור יעבור ושוב תזרח שמש חמה וצהובה מעל גגות אפורים.

עיגולים לבנים זרוקים בסביבה ואפשר ללקט אותם כמו צוף של פרחים. האם זה הפתרון ? האם זאת התשובה ?

האמיצים יגידו "בטח שכן"

הפחדנים יותר יחזירו אותם לטבע ויתנו להם לנבול בירוק כהה וחום.

האם להיות אמיץ וגיבור זה הפתרון ? פעם אחת לקחת צעד בטוח ולנשום את האבקנים המורעלים ?

או שמא להחזיר לטבע מה שלקחתי ממנו ולהמשיך להסתכל על השמים השחורים ?!

אלפי מחשבות שמתרוצצות לי בראש לא נותנות לי מנוח, בלילה כזה למרות שחם אני רועד מקור.

מנסה להתכרבל בשמיכה הדקה אבל גם זה לא עוזר… הגרון יבש והעיניים לא מצליחות להרדם.

מריץ מחשבות על נייר של כסף עם אדים ירוקים של תשוקה בוערת.

קם בבוקר ומביט בשמים שחורים. מחוץ למיטה אורב לו בתוך הצל – משהו גדול ומפחיד…

מנסה להתחבא מתחת לשמיכה ולטמון את הראש עמוק בתוך הכרית. אבל שדים קטנים ומפחידים באים וטרפים לי שנת הלילה.

כוכבים רעים מבצבצים מבין קרעי עננים ושולחים אלי נקודות אור קטנות שכמו פוצעות את עורי. אני מדמם, שוכב פצוע על המיטה הגדולה, כל כך בודד וגלמוד. עם כל האהבה והחום שאני מקבל מסביב אני לא אמור להרגיש ככה…

ושוב אותו קול מוזר בתוך הראש קורה לי לקחת עיגולים לבנים…

מחשבה אחת על “שמים שחורים

להשאיר תגובה

