אצל צ'צ'ו במטבח

אם יש משהו שאני אוהב לעשות זה לטייל עם אחי הגדול.

תמיד אני מוצא את עצמי עושה דברים שלא עשיתי בעבר (מסמן עוד V).

גם אתמול עברתי ליד הבית שלו, הרמתי טלפון והופ אנחנו ביחד ברכב נוסעים לסידורים מסידורים שונים ומשונים.

"אז איפה אוכלים צהריים ?"

"אצל צ'צ'ו כמובן".

אני מתבייש להגיד שאף פעם לא אכלתי אצל צ'צ'ו הטריפוליטאי הכי מפורסם בנתניה אז אני שותק ונותן לסתיו לכוון אותי לעבר השוק בנתניה.

"לאחינו הקטן יש יום הולדת בקרוב" אני מזכיר לסתיו, "החלום שלו זה סכין שפים טובה".

"אין בעיה" הוא עונה לי.

ובאמת בלב השוק של נתניה, בחנות קטנה, נמצא מוכר סכינים עתיק עם סכינים משובחות במחיר שווה לכל נפש. קניתי סכין שפים מקצועית של חברת ARCOS הספרדית במחיר של 110 שקלים (להב של "7).

מאחר ושעת הצהריים הגיעה, שמנו את פעמינו לעבר אחד המטבחים המפורסמים ביותר בנתניה – המסעדה הטריפוליטאית של צ'צ'ו.

במסעדה עצמה יש 5-6 שולחנות והמטבח עצמו נמצא בתוך המסעדה ככה שאפשר לראות את הסירים העומדים על הפתיליות הישנות

בכל יום התפריט משתנה בהתאם למצב הרוח של צ'צ'ו – הבעלים המיתולוגי של המקום.

אני הזמנתי מפרום וסתיו הזמין מנה של שעועית שחורה.

כמובן, איך אפשר שהמנות יגיעו ללא קוסקוס אמיתי שנעשה ביד ?!

המנות נראו כאיל הן מיועדות לאנשים רעבים – אין ספק שזוהי מסעדת פועלים אמיתית !

איך אפשר בלי הפילפיל צ'ומה והצ'רצ'יש המעולים והטובים ביותר שאכלתי מעודי.

האוכל הוא במחיר סביר ומיועד לאנשים רעבים שעובדים כל היום וזקוקים למזון כדי להמשיך ולעבוד.

גם אני וגם סתיו לא יכולנו לסיים את המנה (שלא נראתה כל כך גדולה כשהגיעה) שלנו והותרנו, לצערינו,  כמות נכבדה על הצלחת.

אין ספק שזהו אחד המקומות הטעימים יותר שאכלתי בו בזמן האחרון – פשוט וטעים ללא גינוני טקס מיותרים וללא פלצנות "אצלינו מה שאתה רואה זה מה שאתה מקבל".

בקיצור – מסעדת צ'צ'ו – השוק בנתניה – מקום לאכול ולאכול טוב התווסף לאוסף המסעדות פועלים שחייבים לעשות עליהם V !

מחשבה אחת על “אצל צ'צ'ו במטבח

להשאיר תגובה

