התלבטות

אנחנו במצב ביש.

לא צריך להיות פרשן או בעל תואר בשביל לדעת שהמצב של מדינת ישראל והעם היהודי כרגע נמצא "בקנטים" כמו שאומרים.

המצב בעזה, הדו-שיח עם הפלסטינאים, ההסברה (?) הישראלית, הישראלי הממוצע בחו"ל… כל אלה רק גורמים לנו להיראות פחות ופחות טוב בעיני העולם.

ונוספה לנו צרה ובא עלינו המשט התורכי (ברובו) ונפלו שם 9 הרוגים ועוד כמה וכמה פצועים (אני לא שופט אם הגיע להם או לא הגיע להם), והעולם – נגדינו!

ולא סתם – אלא באחדות כזאת. ואנחנו באמת מנסים להיות בסדר עם כולם. אבל זה אף פעם לא מצליח לנו… אנחנו מנסים להיות בסדר עם הפלסטינאים ונותנים להם ונותנים להם והם יורקים לנו בפנים ומראים לעולם כמה אנחנו חארות כלפיהם וכמה הם מסכנים (ללא שום דיעה פוליטית).

אנחנו מנסים להיות בסדר מול התורכים, ובא איזה סגן שר (אהם אהם) ומשפיל את השגריר התורכי. לא מספיק – אנחנו גם הורגים להם כמה אזרחים על איזו ספינה שלהם בלב ים (אפילו לא במים הטריטוריאלים של ישראל…).

מה לעשות ?

לא יקום איזה משרד יחסי ציבור נורמלי וייקח על עצמו ליחצ"ן את ישראל כמו שצריך מול העולם ?!

איזה איש פרסום לא יכול לבוא ולהגיד "אני מוציא את ישראל טוב !" ?

מה ? כולם מפחדים מכשלון ?!

ועוד בא סגן שר הבטחון ומודיע מעל גלי האתר ש- "מלחמה בקרוב זה תרחיש שמאד יכול להיות…" מה ? מלחמה ? לא גמרנו עם השטויות האלה ?

הרי מלחמה כוללת עכשיו תחריב את כל המזרח התיכון ! יופעל פה נשק להשמדה המונית. מליונים ימותו. יותר מזה יישארו ללא קורת גג.

והעולם ? ישתוק ? יתמוך בצד אחד ? מה העולם יעשה ? האו"ם שמום ?

היה לי דיון עם אישתי לפני כמה ימים בדיוק על הנושא הזה – האם להישאר ולהתגייס למילואים או לתפוס את המטוס הראשון לחו"ל ולעוף מפה לכל הרוחות…

היצר הגולנצ'יקי שבי אומר לי לתרום והתנדב למילואים (למרות שאני נכה צה"ל).

מצד שני יש לי אישה ושני ילדים לחשוב עליהם…

התלבטות…

לתרום למדינה שתכל'ס צוחקת עלי, רומסת אותי, גובה ממני מיסים על כל צעד ושעל, מתערבת לי בחיים הפרטיים. כל בעל הון פה הוא גביר מושחת. כל איש שלטון (כמעט) נחשד באיזו פרשיית שוחד או אונס או השד יודע מה…

אבל זאת המדינה שלי…

בשבילה נפצעתי ובשבילה חברים שלי נהרגו…

פה בניתי בית. פה הקמתי משפחה. מה ? לעזוב את כל זה ?

אני עדיין בהתלבטות. כנראה שברגע האמת כשיתחילו ליפול פה טילים אני אגיע להחלטה.

עד אז אני אמשיך להתלבט על בעד ונגד…

2 מחשבות על “התלבטות

  1. זה שהמצב פה "על הפנים" אני יודע. זה לא חדש. השאלה היא אם אפשר לעשות עם זה משהו.
    האם אפשר להקים פורום של מתנדבים לחיזוק מעמדה של ישראל בעולם ? איזו שהיא עמותה (מלכ"ר) שיעמוד בקשר ישיר עם רשויות החוק ויהווה גוף מייצג למדינה הקטנה והמסובכת שלנו… מחשבה מעניינת. אני מוכן להתנדב.

    אהבתי

להשאיר תגובה

