לא יכאב ! כואב ?! כאב ?

האמת היא, שאני מרפואה אלטרנטיבית כבר די עבר לי.

לפני 4.5 שנים עברתי תאונת דרכים קשה ומאז אני נכה (צה"ל) וסובל כאבים חזקים מאד במקומות שונים בגוף ובעיקר בצוואר (אני שברתי 2 חוליות בצוואר ועדיין סובל מפריצות דיסק בשתי חוליות אחרות).

במסגרת השיקום שלי עברתי טיפולים במסאז'ים, שיאצו, דיקור, טווינה, קצת רפלקסולוגיה ועוד כל מיני מרפאים והילרים שכבודם במקומם מונח ואני לרגע לא בא לזלזל בהם או במקצועם, אבל לי הם עזרו עד גבול מסויים וזהו.

כיום אני חי עם הכאבים, הגבלות התנועה ושאר המיחושים ותופעות הלוואי.

נגד כאבים אני נוטל תרופות קונבנציונליות (ממשפחת המורפיום) שמקלות עלי ומסייעות לי להעביר את היום ולתפקד כבן אדם.

לכן אתם יכולים להבין עד כמה הייתי סקפטי כשהציעו לי לקבל טיפול חדשני באבני ג'ייד (Jade), או אבן ירקן כמו שהיא נקראת בעברית.

אבן הג'ייד משמשת כמעבירת חום הנוצר על ידי נורות המכילות הליום שיוצרות קרניים שהם כ25% מקרינת השמש. מעבר האור דרך אבן הג'ייד הופכת את קרני הנורות לקרני אינפרא אדום. קרני האינפרא אדום חודרות כמה סנטימטרים לתוך הגוף דרך הרקמות לתוך אברים פנימיים חיוניים ולרקמות שרירים עמוקים.
פעולה זו יכולה לגרום לזרוז החלמה ממקרים כגון: שרירים תפוסים, כאבי גב, כאבי פרקים, כאבים ומיחושים כללים, שגרון, זרימת הדם, הרעלת מתכות  ומסייעת לאיזון כללי. (מתוך רוח הגוף – רפואה טבעית).

פגשתי את דניאל בקליניקה במרכז המסחרי בצורן. הוא סיפר לי שהוא הגיע לנושא במקרה – הוא עסק הרבה בספורט ולאט לאט התחילו לו כאבים ושחיקה של עמוד השדרה.

הוא פתח את הקליניקה בסך הכל לפני חצי שנה וכבר יש לו תגובות מדהימות מלקוחות מרוצים שבאים וחוזרים אליו לעוד ועוד טיפולים.

חייכתי אליו בחיוך של "OK, אם אתה אומר אז אני מאמין לך" – האמת היא שלא ממש האמנתי לו, הרי ניסיתי כל כך הרבה טיפולים אלטרנטיבים…

נשכבתי על המיטה, דניאל הרכיב לי אזניות עם מוזיקה נעימה על האזניים (על אחד יכול להביא את המוזיקה שמרגיעה אותו על כרטיס SD רגיל).

המיטה התחילה "לעבוד".

המיטה מחולקת לשני חלקים : חלק עליון לצוואר ולגב וחלק תחתון לרגליים ולישבן.

המיטה לא מפסיקה לעבוד לרגע בכל 35 הדקות של התכנית ששכבתי עליה.

דניאל קבע את הטמפרטורה של האבנים, את המהירות, את צורת התזוזה ועוד.

למיטה מתחברים גם אביזרי עזר כגון "שטיחון" שאפשר להניח אותו על הבטן או על הרגליים.

רפידות להרזיה ומשקפיים שאפשר להניח על העיניים.

במהלך המסאז' המוזר הזה אני חושב שנרדמתי (דניאל אמר שרוב המטופלים שלו נרדמים), כשהאוזניות עם נעימות מרגיעות צמודות לי לאזניים), כשאני מרגיש איך אבני הג'ייד החלקות מטיילות לי על הגב, הצוואר, הרגליים והישבן.

אחרי 35 דקות קמתי, והדבר הראשון שעשיתי זה להזיז את הראש לכל הכיוונים, ופעם הראשונה מזה ארבע וחצי שנים לא שמעתי "קנאקים" בצוואר.

הצוואר שלי היה משוחרר לחלוטין!!! וזה רק אחרי הטיפול הראשון של 35 דקות בלבד (?!)

עכשיו כבר הפכתי למאמין ורציתי לדעת עוד !

הטיפול הוא בעזרת אבני הגי'יד (ירקן) החמות שמשחררות קרינה אינפרא אדומה שחודרת לגוף מספר סנטימטרים מועטים ומשחררות את מערכת העצבים, מנקות את מערכת הדם ובונה נכון את השרירים.

כדי לראות סרטון הדגמה אפשר ללחוץ כאן.

מתברר שסגולות אבן הירקן היו ידועות כבר בעבר ומחיפוש בגוגל נמצאו עשרות אתרים שהיללו ושבחו את תכונותיה של האבן.

למי זה לא מתאים ? למי שיש פלטינות בגוף ומי שסובל משבר באותו רגע.

זה מתאים לחולי סכרת – משפר את זרימת הדם.

הורדת שומנים וצלוליטיס. הורדת כולסטרול. שיפור בעיות עיכול, מיגרנות, עצירות, פרוסטטה, מערכת עצבים, דלקות גידים, פרקים ושרירים… והרישמה עוד מתארכת.

היכנסו לאתר של דניאל בכתובת http://www.mitamarpele1.co.il.

אני יודע שאני מתכוון לחזור לשם. וחוץ מזה זאת אחלה מתנה לאשתי (יש לה יום הולדת חודש הבא), שתתפנק קצת, מה ? לא מגיע לה ?!



2 מחשבות על “לא יכאב ! כואב ?! כאב ?

  1. חביבי , אני מרוצה , ידעתי שהטיפול הזה עשה לך טוב , מעניין אותי מהתכתוב אחרי הטיפול החמישי
    ומה אחרי הטיפול העשירי ….. 🙂 אמתין בסבלנות ..

    אהבתי

    • זה פשוט היה מדהים.
      כבר הפסקתי להאמין שמשהו יכול לעזור לי.
      יש לי MRI לצוואר בסוף החודש כי התחילה לי החמרה במצב של הפריצות דיסק.
      נראה לי שהוא יהיה מיותר 🙂

      אהבתי

להשאיר תגובה

